×
خبری

نشست صمیمی معاونت دانشجویی و فرهنگی با کارکنان

سایز متن

به گزارش روابط عمومی نشست صمیمی معاونت دانشجویی و فرهنگی با کارکنان در تاریخ ۹ مرداد ماه برگزار گردید. در این نشست که با سخنرانی و ارائه گزارش توسط معاون محترم دانشجویی و فرهنگی آغاز گردید مراسم تودیع و تکریم آقای دکتر رحیم دباغ و آقای علی ثمره ای و معارفه آقای دکتر خداوردی زاده بعنوان مدیر دانشجویی ، آقای مهندس رضا هیئت وجدانی بعنوان مسئول دفتر معاونت دانشجویی و فرهنگی و آقای علی ثمره ای بعنوان رئیس مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی برگزار گردید.
در ادامه این نشست، معاون محترم دانشجویی و فرهنگی ضمن مرور فعالیتهای برجسته و ویژگیهای بارز شخصیتی و حرفه ای یکایک کارکنان و تشکر از زحمات و تلاشهای آنها، از جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت تقدیر بعمل آوردند.
●اهدای لوح سپاس و تقدیر از آقای دکتر علی اصغری در خصوص کسب رتبه ممتاز در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
●اهدای لوح سپاس و تقدیر از آقای علی ثمره ای، خانم آرزو پرهام نیا و خانم آیسان شاددل در پی تقدیر مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
●اهدای لوح سپاس و تقدیر از خانم ها ملائکه غلامی، شهین نعمتی، ناهید بهادری و آقایان نادر قسمت، صفر تیموری، اصغر آیرملو در خصوص کارکنان فعال و برتر امور خوابگاه ها
در خاتمه این نشست، کارکنان از همت والا، حسن تدبیر و حمایتهای بی دریغ معاون محترم دانشجویی و فرهنگی آقای دکتر کشتیبان که باعث همدلی، پیشرفت و ارتقاء این مجموعه گردیده است تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

تماس با ما
پست الکترونیکی
حضور و غیاب
سامانه سما